Aprilia SR Max 300 + paket exclusive 3A e-shop

Obratný, lehký a spolehlivý skútr
Agresivní a kompaktní "racing" design celé kapotáže včetně světel, sportovní podvozek, ochrana před nepřiznivým počasím, nízká hmotnost. SR Max 300 se lehce proplétá městským provozem a nezalekne se ani sportovně laděných výletů.

Aprilia SR Max 300 + paket exclusive 3A Aprilia SR Max 300 + paket exclusive 3A Aprilia SR Max 300 + paket exclusive 3A Aprilia SR Max 300 + paket exclusive 3A Aprilia SR Max 300 + paket exclusive 3A Aprilia SR Max 300 + paket exclusive 3A Aprilia SR Max 300 + paket exclusive 3A

Motor
Moderní 4-ventilový motor Piaggio poskytuje především skvělý kroutící moment 23 Nm zajišťující velmi dobré zrychlení na křižovatkách nebo jízdě při plném zatížení 2 osobami.
Eletronické vstřikování paliva přispívá k nižší spotřebě paliva a tím i k velkému nájezdu kilometrů na jednu nádrž.

Podvozek
Vynikající jízdní vlastnosti má na starosti konstrukce rámu, přední vidlice 35 mm, velká kola a zadní hydraulický tlumič s možností nastavení předpětí.
Skútr je stabilní při sportovním stylu projíždění zatáček a velmi snadno se ovládá. Takže ucpaná města pro něj také nejsou problém.
Velmi snadná je i manipulace se skútrem na místě, např. při parkování.

Brzdy
Brzdový systém je tvořen kotoučivými brzdami.
Přední dvoupístkový třmen dokáže sám o sobě velmi dobře zpomalit skútr i z vysoké rychlosti. K tomu mu napomáhá i zadní kotouč o průměru 140 mm.

Výbava
Široká přední kapotáž masky, deflektory na ochranu rukou a nastavitelný plexištít dokonalé chrání před nepřízní počasí a větrem.
Překvapením je i velký prostor pod sedlem. S osvětlením a zásuvkou na 12V.
Na přístrojové desce najdeme analogový otáčkoměr. Pořádnou dávku informací poskytne digitální displej - např. počet ujetých kilometrů, aktuální spotřeba, průměrná spotřeba, dojezd, čas, datum a jaká byla nejvyšší dosažená rychlost.
Standardní výbavou je i boční pohotovostní stojánek.

Dostupný ve 2 barevných provedeních:

  • černá racing
  • bílá
     

Paket Exklusive 3A
S paketem exclusive 3A získáte výhody, o kterých se doposud každému majiteli nového stroje jen snělo. Pro start ať již do nové či stávající sezóny na novém stroji získáte pořízením tohoto skvělého stroje evropskou asistenční službu na 3 roky zdarma. Tím odpadají starosti v případě poruchy v zahraničí a již nyní můžete plánovat své cesty do zahraničí. Tím to ale nekončí. Paket exclusiv myslí i na samotný start majitele do nové sezóny a tak obsahuje vše potřebné jako je motolékarnička, reflexní vesta, podložka pod SPZ pro pohodlné zacvaknutí své nové SPZ bez poničení.

Jelikož jsme profesionálové a víme, co se sluší, že bez zákonného pojištění vyrazit nemůžete, máme pro Vás hned 2 řešení. 1. sjednáme Vám v případě zájmu zákonné pojištění u ČPP za ty nejvýhodnější podmínky pro Vás a k tomu zdarma vyplníme převozní SPZ, která Vám bude sloužit 10 pracovních dnů. 2. řešení, že využijete dopravy zdarma k Vám domů, kde Vám Váš nový stroj i odborně vysvělíme. Také si říkáte, že je tato nabídka víc jak skvělá? Neodkládejte své rozhodnutí a pořiďte si skútr nyní, jedině tak získáte všechny výhody ihned.

Test skútru Aprilia SR Max 300 (test čerpán z Českých Motocyklových Novin ČMN)

Italská superstar
Kdysi tohle byla Gilera Nexus, ještě s pětikilem velký konkurent Yamahy Tmax, co se sportovních ambicí týče. Teď už to bude pátou sezonu Aprilia Sr Max 300 a důvod, proč je pořád tady, nemusíte vymýšlet dlouho. Je prostě dobrá. Co dělá SR Maxe tak populárním? Skvělá kombinace sportovního talentu, designu a ceny, řekl bych. Tenhle skútřík vypadá prostě skvěle i po dekádě své existence, snad jen přístrojovka prozradí, že tohle není úplně novinka 2015, ačkoli pořád patří k lepšímu standardu - otáčkoměr, tachometr a digitální budík zobrazující teplotu vody, palivo a spoustu údajů pomocí čísílek, ať už jde o maximální a průměrnou rychlost, či aktuální a průměrnou spotřebu. Tu sice umí jen v italských jednotkách, čili v kilometrech na litr, ale koho neminula základní matematika, rychle si spočte, že při našem testu při stíhání dvanáctky Monstera po středních Čechách jsme jezdili za rovné tři litry na sto!

Hlídejte si tachometr
Motor ale není jen velmi úsporný, on je hlavně velmi příjemný. Oukej, tohle jádro už je postraší a pochází ještě z doby, kdy se nedělala plnohodnotná tříkila, nýbrž se jen lehce převrtávaly  čtvrtlitry, a tudíž nemá žádných 30 kobyl. Ale i těch jeho 22 vám bohatě stačí, abyste se ve městě dostali do průšvihu. Jestli je na něco tenhle jednoválec totiž kabrňák, tak na kulturu chodu. Žádné vibrace, žádný hluk, takže dáte plyn a v tu chvíli tam máte 70 nebo 80 km/h. A že dokáže slušně upalovat i na okreskách, na to vezměte jed. Přebytečné teplo, které při tom vytvoří, si můžete pustit na nohy šikovnými výdechy ve středovém tunelu. Na naše rozdrncané okresky se však moc nehodí jeho podvozek. Tedy jinak, pokud si kupujete maxiskútr s tím, že budete jen tak plout na obrovském korábu bez nutnosti řadit, kupte si Burgmana a natáhněte si budíka, abyste nezaspali cíl cesty. Aprilia je ale značka s tak sportovním původem, že jakýkoli stroj bez schopnosti proletět vingl rychleji než kdokoli jiný by okamžitě putoval z výrobního programu na hanbu.

SR Max je tvrdšího ražení a na rozbitých silnicích ho milovat nebudete, ovšem vše se obrátí na aspoň trochu solidním asfaltu. Pamatuji si, jak mi tehdejší redakční kolega Jim nadšeně vyprávěl o podvozku Gilery Nexus, a ono se za těch deset let vůbec nic nezměnilo. Velká kola, pevný rám,  tvrdší odpružení a a schválně, jestli na tom dáte "kolínko", jako to ukazoval Marco Simoncelli kdysi na oficiálních fotkách...

Sportu zdar!
K dynamické jízdě vysloveně nabádá posez. Ten mě poněkud zaskočil, SR Max vypadá jako pohodlný maxiskútr s vysokým plexi, jenže jeho sedlo (dáte pod něj integrálku a spoustu drobností) je v superbikové výšce a byl jsem rád, že jsem na zem dosáhl aspoň špičkami bot. Pro malé jezdce tohle moc není, stejně jako to moc není pro spolujezdce, který pohodlí hledá jen těžko. Opticky velké plexi jsem potom měl v úrovni, kde mám jindy pléga malá, a ještě mi dělalo značné turbulence.

Jenže když přestanete řešit blbiny a soustředíte se na to, co jde SR Maxu nejlépe, čili sport, budete nadšeni. Kopyta si sice můžete trochu natáhnout dopředu, ale nízká plochá řidítka diktují, že je lepší nohy složit pod sebe, nahnout se nad řidítka a poslat to do blížící se zatáčky zase trochu rychleji než včera...

 

Změna je život! Nebojte se změnit Váš starý skútr za nový. Získat můžete nejen větší bezpečnost, spolehlivost, ale i komfort. A proč jít do změny právě s námi? Protože prodejem skútru zdaleka naše služby nekončí!

Proč koupit tento skútr?

  • Vhodné pro řidičské oprávnění Řidičské oprávnění skupiny A
  • Když první stroj, tak jedině skútr
  • luxusní stroj pro ty, co se spokojí jen s tím nejlepším
  • určen pro 2 osoby s výklopnými stupačky pro spolujezdce
  • na stroj dostanete standardní záruku 2 roky
  • automatická převodovka, žádné řazení, řízení zvládne téměř každý - snadné ovládání
  • dostupnost originálních dílů za přijatelné ceny
  • mnoho doplňků a příslušenství, kterými můžete skútr dovybavit
  • velký výběr tuningových dílů pro individuální úpravy tohoto skútru
  • elegantní a přitom stylový
  • moderní sportovní design
  • pohodlný maxi skútr vhodný i na delší cestování
  • ideální skútr pro městský a mimo městský provoz, už žádné kolony nebudou překážkou
  • pohodlné velké dvousedlo
  • perfektní dílenské zpracování
  • vybaven moderními technologiemi
  • osvědčená značka s několikaletou tradicí
  • nejen praktický ale i velký podsedlový úložný prostor nabízí tento skútr, který pojme až 2 skútrové přilby
  • Navíc v přední části pod řídítky najdete menší úložný prostor pro úschovu dokladů, peněženky či nějaké drobnosti
  • velká kola dodají Vaší jízdě více komfortu na nerovných vozovkách
  • motor s nízkou spotřebou paliva
  • prodloužené servisní intervaly skútru (určeno pro každodenní používání i na delší vzdálenosti)
  • velmi nízké náklady na provoz (dlouhé servisní intervaly/nízká spotřeba)

 

Proč koupit u nás?

  • doprava zdarma po celé ČR (závoz provádíme osobně, prioritou je pro nás Vám stroj dovézt perfektně čistý a nijak neponičený, proto nelze u nás využít jiných přepravních služeb)
  • možnost osobního odběru
  • možnost výhodného nákupu na splátky přes společnost Essox, pro výhodnou kalkulaci splátek pište na info@skutry.cz
  • rychlé dodání! Skútry SKLADEM můžeme mít připravené již tentýž či následující den k odběru, NA OBJEDNÁNÍ pak obvykle do týdne v závislosti na dodavateli a skladových dostupností.
  • odborná montáž a seřízení skútru před předáním
  • rádi Vám poradíme s výběrem skútru
  • řádně Vám skútr vysvětlíme a předvedeme i v případě využití dopravy zdarma, stejně jako při nákupu v kamenné prodejně
  • perfektně vyškolený personál a profesionální přístup
  • rychlé a bezproblémové řešení reklamací
  • oficiální zastoupení prodávaných značek
  • dlouhodobá zkušenost se skútry i v závodním odvětví - závodní TEAM
  • autorizovaný prodejce a servis prodávaných značek - servisní zázemí (servis všech skútrů), diagnostika - řádně se o Váš stroj v našem servisu postaráme nejen v záruční době, ale i pozáruční době
  • možnost zapůjčení náhradního skútru při servisní prohlídce za symbolické ceny
  • s námi se můžete účastnit vyjížděk pořádané pod záštitou ScooterClubuOlomouc či přímo na našich facebookových stránkách Skútry-Levně.cz
  • držák SPZ ke každému skútru i s nějakou nálepečkou zdarma, nemusíte již složitě shánět po prodejnách, na co přimontovat Vaši novou SPZ
  • na skútru můžete od nás odjet po vlastní ose, na Vaši žádost Vám vyřídíme povinné ručení a zdarma přidáme převozní SPZ s platností 10 pracovních dnů
  • nejširší výběr skútrů na jednom místě z pohodlí domova
  • nabízíme jen stroje, u kterých jsme si jistí dostupností náhradních dílů

 

Technická data
Chlazení kapalinou
Startování elektrické
Maximální šířka 780 mm
Mazání zásoba oleje v motoru
Zdvihový objem 278 ccm
Homologace Euro 3
Palivový systém elektronické vstřikování
Brzda přední/zadní kotouč Ø 260 mm/kotouč Ø 240 mm
Přední odpružení hydraulická teleskopická vidlice Ø 35 mm
Přední pneumatika bezdušová 120/70 - 15"
Převodovka automatický plynulý variátor CVT
Spojka odstředivá suchá
Zadní odpružení hydraulichý tlumič s nastavení předpětí pružiny
Motor jednoválec, 4T/4V, SOHC
Objem palivové nádrže 15,5 ltr. (včetně rezervy 2,8 ltr.)
Rozvor 1.515 mm
Systém plnění elektronické vstřikování
Výška sedla řidiče 815 mm
Zadní pneumatika bezdušová 140/60 - 14"
Max. kroutící moment 23 Nm při 6.000 ot./min.
Maximální délka 2.110 mm
Maximální výkon 16,1 kW při 7.250 ot./min.
Maximální výška 1.515 mm
Rám dvojitý z vysokopevnostních ocelových trubek
Vrtání / zdvih 75,0 mm x 63,0 mm