Aprilia SX 50 e-shop

Možno řídit na řidičské oprávnění AM a B.

Aprilia SX 50 je inspirována úspěchy SXV v závodech Supermoto. Zkušenosti, které získal tovární team Aprilia Off-Road, jsou zúročeny také na tomto modelu. SX je vyhrazeno pro mladé začínající jezdce, kteří chtějí nejlepší dostupnou technologii ve své třídě. Díky výkonnému motoru a krásnému vzhledu vás svět supermotardů úplně pohltí.

Aprilia SX 50 Aprilia SX 50

Aprilia již dlouho používá závody jako nejúčinnější způsob testování nových nápadů a řešení, které se dají dále použít v celém rozsahu i na jiných modelech. V SX 50 Supermotard je výkonný dvoutaktní 50 ccm motor. Ostré řezané linie jsou odvozeny přímo z SXV. Nový obvod rámu tvoří přímé spojení mezi hlavou řízení a kyvnou vydlicí. Samotný rám je vyroben z vysoce pevnostní oceli s nízkou váhou. Vpředu je umístěna vidlice o průměru 40 mm se zdvihem 195 mm. Zadní kolo je uchyceno v kyvné vidlici, která je vyrobena také z vysoce pevnostní oceli. Tlumení pomocí hydraulického tlumiče typu "monoshock" pracuje se zdvihem 180mm. Kompaktní digitální přístroje s inovativním designem plní celou řadu funkcí, aby byly všechny parametry pod neustálou kontrolou. Dlouhé sedlo poskytuje dostatečný prostor pro pohyb v rámci sportovní jízdy. Nádrž na 7 litrů paliva je poměrně veliká vzhledem k velmi nízké spotřebě paliva.

Motor
Kapalinou chlazený 2-taktní jednoválec využívá nejmodernější technologie a díky tomu má výjimečný výkon a to i přes překvapivě nízkou hmotnost - pouhých 15 kg. Mazání je zajištěno odděleným systémem se směšovacím čerpaldlem. 6-ti rychlostní převodovka umožňuje optimální využití výkonu.

Brzdy
Přední brzda s odvrtaným ocelovým kotoučem pro lepší chlazení má průměr 300 mm, plovoucí třmen a dva pístky. Zadní kotoučová brzda má průměr 180 mm, je z nerezové oceli a třmen má dva protilehlé pístky.

 

Technická data
Výška sedla 830 mm
Objem palivové nádrže 7 l
Zdvihový objem 49,9 ccm
Maximální výkon 2 kW (2,7 k) při 5.250 ot./min.(verze 45 km/h)
Brzda přední/zadní kotouč Ø 300 mm, třmen se dvěmi pístky, Ø 28 mm/kotouč Ø 180 mm. Třmen se dvěmi písty, Ø 25 mm
Maximální délka 2045 mm
Maximální šířka 825 mm
Mazání oddělené kombinované s volumetrickým čerpadlem, nastavitelné množství oleje
Motor dvoutaktní kapalinou chlazený jednoválec. Hliníkový válec s vnitřní nikasilovou vrstvou, elektronicky řízená přívěra výfuku. Oddělené mazání. Homologováno pro normu Euro 3.
Přední pneumatika 110/80 - 17" (bezdušová radiální)
Rozvor 1406 mm
Startování nožní
Zadní pneumatika 130/70 - 17" (bezdušová radiální)