Aprilia SX 125 e-shop
SX 125 se zaměřuje na sportovně orientované mladé jezdce, kteří hledají adrenalin a zábavu a současně požadují univerzální schopnosti motocyklu, včetně jízdy v lehkém terénu. Díky výkonu svého motoru určuje nové standardy pro kategorii 125 ccm. Díky 17"-palcovým kolům s lehkými hliníkovými ráfky obutými do bezdušových pneumatik přináší skutečný pocit z jízdy jako na 'velké motorce'.
Motor
Dvoutaktní jednoválec s velmi nízkými emisemi a špičkovým výkonem. Podařilo se jej zdokonalit, aby byl v souladu s přísnými normami Euro 3 bez ztráty výkonu. Poskytuje maximální povolený výkon ve své třídě, a to se vší lehkostí a plný elánu, se zrychlením typickým pro vysoký výkon dvoutaktu. Tento motor má již místo v srdcích fanoušků 125, a to především díky svým mnoha pokročilým vlastnostem, včetně kapalinového chlazení a vyvažovací hřídele. Mazání je zajištěno prostřednictvím samostatného mixer systému.
Podvozek
Robustní ocelový rám z dvojité kolébky je odpružen vpředu upside-down hydraulickou vidlicí s průměrem kluzáku 40 mm a zdvihem 260 mm. Vzadu je osazen silnou ocelovou kyvnou vidlicí se zdvihem kola 270 mm, která podporuje maximální trakci. Samotná kola jsou pevná a lehká, což je důležité pro dobrou manipulaci. Aprilia je vybavena moderní přístrojovou deskou s mnoha signály od čidel, stejně jako na větších SXV a RXV.
Brzdy
Bezpečnost je zajištěna moderním odpružením a brzdovým systémem, který stanovuje nové standardy. Přední brzda je osazena kotoučem o průměru 260 mm a dvou-pístovým plovoucím třmenem, vzadu je kotouč o průměru 220 mm.
Technická data | |
---|---|
Maximální šířka | 850 mm |
Výška sedla | 870 mm |
Rozvor | 1480 mm |
Zdvihový objem | 124,8 ccm |
Brzda přední/zadní | plovoucí kotouč Ø 260 mm, třmen se dvěmi pístky/kotouč Ø 220 mm, plovoucí třmen se jedním pístkem |
Maximální délka | 2165 mm |
Maximální výkon | 18 kW (25 k) při 10.000 ot./min. - 11 kW (15k) při 8.250 ot./min. |
Maximální výška | 1390 mm |
Mazání | oddělené, směšovací čerpadlo s promněnlivým množstvím oleje |
Motor | 2-taktní kapalinou chlazený jednoválec, hliníkový válec s vnitřní nikasilovou vrstvou, elektronicky řízená přívěra výfuku, oddělené mazání. Homologováno dle Euro 3. |
Objem palivové nádrže | 10 litrů (1,3 l rezerva) |
Přední pneumatika | 110/70 - 17", bezdušová radiální |
Startování | mechanické, nožní pákou |
Zadní pneumatika | 150/60 - 17", bezdušová radiální |