Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) e-shop

 

Víc RACING, víc agresivní, a zároveň ergonomičtější - inovovaný Shiver "Factory" se blíží dokonalosti a potvrzuje své dynamické kvality a vynikající vlastnosti. K dispozici i ve verzi se stálým brzdovým systémem ABS. A co je důležité, cena i přes podstatná zlepšení zůstává stejná !

 

Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS) Aprilia Shiver 750 Factory (ABS)

POZOR - servisní interval 20000 km významně snižuje náklady na údržbu!

Vývoj Shiveru nemá žádné hranice. Tento naháč Aprilia, který ohromil svět bezprecedentním stylem a používanou technologií, nyní přijíždí s dalším zdokonalováním a úpravami, jejichž cílem je posílení individuality a více radosti z jízdy.

Díky technologii Ride-by-Wire nabízíme také ve výkonové verzi 25 kW - a to bez jakéhokoliv příplatku.

Inovativní motor je vybaven nejnovější generací integrálního systému Ride-by-Wire Multimap, prvotřídní podvozek schopný uspokojit všechny úrovně jezdců, technika, které se konkurence jen stěží přibližuje. Nový Shiver 2010 se stává referencí mezi naháči střední třídy.

Za tímto sebevědomím se skrývá nový sportovnější vzhled, mimo jiné díky novému čelnímu štítku a agresivně vypadajícím i fungujícím brzdovým diskům typu wave. Současně ale nový Shiver jde naproti jezdci i lepší ergonomií díky přepracovanému sedlu, které je užší, snížené a prodloužené - zkrátka pohodlnější za jízdy, při stání a dokonce i při manévrech ve stoje. Posez je zároveň sportovnější, a to díky novým stupačkám posunutým vzad a řidítkům naopak vpřed. Díky tomu jezdec lépe využije nové zadní kolo 5.50 x 17, které kromě zlepšení manipulace na různorodých trasách, poskytuje lepší grip díky větší styčné ploše pneumatiky 180/55 v náklonech.

 

Hlavní rysy Aprilia 750 Shiver 2010: 

  • V2 90° motor se 4 ventily na válec, DOHC, kapalinové chlazení
  • integrovaná Ride-by-Wire tri-map technologie vyvinutá pro závody
  • kombinovaný modulární trubkový/hliníkový rám s výraznou torzní tuhostí
  • hliníková tuhá kyvná vidlice s výztuhou asymetricky umístěným tlumičem
  • ø43mm upside-down přední vidlice
  • závodní brzdy s radiálními třmeny a "wave" kotouči 320mm
  • nová kapotáž s větší ochranou pro jezdce
  • nové nižší a štíhlejší sedlo
  • nové sportovnější stupačky jezdce i spolujezdce
  • nové zadní kolo 5,50 x 17"

 

DESIGN

Nový Shiver se ostře zaměřuje na sportovní vzhled. Nové barvy, "vykousané" brzdové kotouče a nové stupačky - jen několik z mnoha signálů, které Shiver posílá těm, kteří jej pozorují. Celkový design zůstává velmi efektivní a zároveň více "italský" díky použití nových barev a grafiky. Shiver získává body, pokud jde o rovnováhu a agresivní vzhled, nechává vyniknout některé technice, na níž není opravdu co změnit, jako jsou například asymetricky uložený zadní tlumič či kombinovaný rám.

MOTOR

V 90° motor je výsledkem rozsáhlých zkušeností Aprilie s vysoce výkonnou mechanikou. Díky své unikátní konstrukci spojuje V-Twin Aprilia velký výkon se snadným uživatelským ovládáním. Výzkum pro dosažení maximálního výkonu vedl k využití některých pokročilých technických řešení, díky nimž má motor: velkorysý točivý moment v širokém rozsahu otáček, minimální vibrace a hladký průběh výkonu, špičkového ve své kategorii.

Nový Shiver opět využívá multi-map technologií Ride-by-Wire, kterou Aprilia vyvinula díky svým závodním zkušenostem zejména pro superbike RSV4. Toto technické řešení samozřejmě představuje stav-of-the-Art mezi systémy řízení motoru a Shiver potvrzuje své vůdčí technologické postavení ve svém segmentu.

Jednoduchým zmáčknutím tlačítka startéru (a to i za jízdy se zavřeným plynem) může jezdec volit jednu ze tří map a radikálně změnit charakter motocyklu:

SPORT - když jezdec potřebuje maximální akceleraci a plný výkon přenesený okamžitě na zadní kolo;

TOURING - pro když plynulejší a klidnější jízdu, kdy jezdec upřednostňuje relaxační způsob jízdy;

RAIN - pro případy snížené přilnavosti s důrazem na bezpečnost.

Díky použité technologii vykazuje motor maximální výkon 95 k při 9.000 ot./min a maximální točivý moment 79 Nm při 7.000 ot./min. Zejména úžasný moment i v nízkých otáčkách činí Shivera neporazitelným.

RÁM

Říká se "nikdy neměň vítěznou sestavu" a to je to, co Aprilia uskutečnuje u nového Shivera, když se zaměřila při výběru podvozku na již používané prvky - trubkovou konstrukci kombinovanou se odlitky z lehkých slitin. Díky velmi kompaktním rozměrům motoru je celý motocykl mimořádně agilní. Asymetrické umístění zadního tlumiče umožňuje využít dostatečný prostor pro výfukové potrubí, které má optimální velikost pro maximální výkon.

Hliníková kyvná vidlice s výztuhou je dostatečně dimenzována pro asymetrické zatížení od tlumiče a vyniká svojí tuhostí.

PÉROVÁNÍ

Upside-down vidlice Ø 43 mm s radiálně uchycenými brzdovými třmeny poskytuje hladké odpružení a její zdvih 120 mm umožňuje cestovat po různorodých silnicích.

Asymetricky umístěný zadní tlumič je uchycen přímo ke kyvné vidlici pomocí systému cantilever a lze u něj nastavit předpětí pružiny i zpětný útlum. Zdvih zadního kola je 130mm.

Dynamické vlastnosti jsou zlepšeny díky novému rozměru zadního ráfku 5,50 x 17", který podporuje ovladatelnost a rychlost změny směru jízdy.

BRZDY

Již dříve použité radiální třmeny jsou nyní doplněny novými Wave kotouči, které nejen lépe vypadají, ale hlavně poskytují preciznější dávkování brzdné síly.

Zadní brzda je vybaven kotoučem ø245mm s jedno-pístkovým třmenem poskytujícím odpovídající podporu předním brzdám i díky vylepšenému brzdovému válci s lepší účinností.

Přední a zadní systém mají kovové opletené brzdové hadice, odvozené z leteckého odvětví, které eliminují nepříjemný pumpovací efekt konvenční hadic a zajišťit maximální přesnost celého brzdového systému.

K dispozici je také verze s ABS, využívající stálý 2-kanálový systém Continental bez možnosti deaktivace, který je schopen zaručit maximální úroveň bezpečnosti při brzdění za všech podmínek.

 

DESIGN

Nový Shiver se ostře zaměřuje na sportovní vzhled. Nové barvy, "vykousané" brzdové kotouče a nové stupačky - jen několik z mnoha signálů, které Shiver posílá těm, kteří jej pozorují. Celkový design zůstává velmi efektivní a zároveň více "italský" díky použití nových barev a grafiky. Shiver získává body, pokud jde o rovnováhu a agresivní vzhled, nechává vyniknout některé technice, na níž není opravdu co změnit, jako jsou například asymetricky uložený zadní tlumič či kombinovaný rám.

 

MOTOR

V 90° motor je výsledkem rozsáhlých zkušeností Aprilie s vysoce výkonnou mechanikou. Díky své unikátní konstrukci spojuje V-Twin Aprilia velký výkon se snadným uživatelským ovládáním. Výzkum pro dosažení maximálního výkonu vedl k využití některých pokročilých technických řešení, díky nimž má motor: velkorysý točivý moment v širokém rozsahu otáček, minimální vibrace a hladký průběh výkonu, špičkového ve své kategorii.

 

Nový Shiver opět využívá multi-map technologií Ride-by-Wire, kterou Aprilia vyvinula díky svým závodním zkušenostem zejména pro superbike RSV4. Toto technické řešení samozřejmě představuje stav-of-the-Art mezi systémy řízení motoru a Shiver potvrzuje své vůdčí technologické postavení ve svém segmentu.

Jednoduchým zmáčknutím tlačítka startéru (a to i za jízdy se zavřeným plynem) může jezdec volit jednu ze tří map a radikálně změnit charakter motocyklu:

SPORT- když jezdec potřebuje maximální akceleraci a plný výkon přenesený okamžitě na zadní kolo;

TOURING - pro když plynulejší a klidnější jízdu, kdy jezdec upřednostňuje relaxační způsob jízdy;

RAIN - pro případy snížené přilnavosti s důrazem na bezpečnost.

Díky použité technologii vykazuje motor maximální výkon 95 k při 9.000 ot./min a maximální točivý moment 79 Nm při 7.000 ot./min. Zejména úžasný moment i v nízkých otáčkách činí Shivera neporazitelným.

 

RÁM

Říká se "nikdy neměň vítěznou sestavu" a to je to, co Aprilia uskutečnuje u nového Shivera, když se zaměřila při výběru podvozku na již používané prvky - trubkovou konstrukci kombinovanou se odlitky z lehkých slitin. Díky velmi kompaktním rozměrům motoru je celý motocykl mimořádně agilní. Asymetrické umístění zadního tlumiče umožňuje využít dostatečný prostor pro výfukové potrubí, které má optimální velikost pro maximální výkon.

Hliníková kyvná vidlice s výztuhou je dostatečně dimenzována pro asymetrické zatížení od tlumiče a vyniká svojí tuhostí.

 

PÉROVÁNÍ

Upside-down vidlice Ø 43 mm s radiálně uchycenými brzdovými třmeny poskytuje hladké odpružení a její zdvih 120 mm umožňuje cestovat po různorodých silnicích.

Asymetricky umístěný zadní tlumič je uchycen přímo ke kyvné vidlici pomocí systému cantilever a lze u něj nastavit předpětí pružiny i zpětný útlum. Zdvih zadního kola je 130mm.

Dynamické vlastnosti jsou zlepšeny díky novému rozměru zadního ráfku 5,50 x 17", který podporuje ovladatelnost a rychlost změny směru jízdy.

 

BRZDY

Již dříve použité radiální třmeny jsou nyní doplněny novými Wave kotouči, které nejen lépe vypadají, ale hlavně poskytují preciznější dávkování brzdné síly.

Zadní brzda je vybaven kotoučem ø245mm s jedno-pístkovým třmenem poskytujícím odpovídající podporu předním brzdám i díky vylepšenému brzdovému válci s lepší účinností.

Přední a zadní systém mají kovové opletené brzdové hadice, odvozené z leteckého odvětví, které eliminují nepříjemný pumpovací efekt konvenční hadic a zajišťit maximální přesnost celého brzdového systému.

K dispozici je také verze s ABS, využívající stálý 2-kanálový systém Continental bez možnosti deaktivace, který je schopen zaručit maximální úroveň bezpečnosti při brzdění za všech podmínek.

 

Technická data
Startování elektrický startér
Rozvor 1440 mm
Objem palivové nádrže 15 litrů
Převodovka 6-ti stupňová
Maximální výkon 70 kW (95 k) při 9.000 ot/min
Přední pneumatika 120/70 ZR 17 (radiální,bezdušová)
Rozměry (dxšxv) 2120x800x1135 mm
Zadní pneumatika 180/55 ZR 17 (radiální,bezdušová)
Zdvihový objem 749,9 ccm
Brzda přední/zadní 2x Ø 320 mm, radiální brzdiče, opancéřované hadice/1x Ø 240 mm, opancéřovaná hadice (verze ABS - stálý dvoukanálový systém Continental)
Max. kroutící moment 79 Nm při 7.250 ot/min
Motor Aprilia V2 90° příčný čtyřtakt, kapalinou chlazený, DOHC - 4 ventily na válec, Ride-by-Wire management, 3 mapy RAIN -TOURING - Sport
Váha suchá/provozní 189/210 kg