Aprilia RS4 125 4T replika SBK 2012 e-shop

Aprilia  kompletně přepracovala své nejmenší supersporty - 2 modely RS4 50 a RS4 125 určené pro mladé nadšence, kteří chtějí nasbírat své první zkušenosti v motocyklovém světě, aby se s náležitě připravili na velké motocykly.

Tento model nyní ve výprodeji, APRILIA Quick-Shifter zdarma.

Aprilia RS4 125 4T replika SBK 2012 Aprilia RS4 125 4T replika SBK 2012 Aprilia RS4 125 4T replika SBK 2012 Aprilia RS4 125 4T replika SBK 2012 Aprilia RS4 125 4T replika SBK 2012 Aprilia RS4 125 4T replika SBK 2012 Aprilia RS4 125 4T replika SBK 2012 Aprilia RS4 125 4T replika SBK 2012

RS4 125 nyní představuje moderní kompletně nový 4-taktní motor v této sportovní kubatůře, současně přejímá design a technická řešení od superbiku RSV4, který dovedl Aprilii k vítězství v šampionátu WSBK 2010.

Design
Aerodynamickému vzhledu RS4 dominuje trojice reflektorů s bočními otvory pro sání
vzduchu a efektní zužující se podsedlová část, které dokonale kopírují její protějšek RSV4.  Tyto stylistické prvky určují agresivní vzhled a jedinečný charakter tohoto motocyklu. Rozsáhlé testování a závodní zkušenosti mají za následek vynikající ochranu proti větru a aerodynamickou účinnost.

Motor
Poprvé v historii použila Aprilia do svého legendárního sportovního modelu RS 
jednoválcový kapalinou chlazený 125 ccm 4-takt s elektronickým vstřikováním, 4-mi ventily a dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců. Tento nejmodernější motor produkuje maximální výkon povolený pro tuto třídu, s hladkým, lineárním průběhem při splnění těch nejpřísnějších emisních předpisů.

S šestistupňovou převodovkou dovoluje jezdci plně využít síly ve všech podmínkách. Aprilia RS4 nabízí bezkonkurenční výkon ve své třídě, a to nejen co se týká absolutního výkonu při vysokých otáčkách, ale také z hlediska jeho průběhu, s minimálními vibracemi a vynikající mechanickou spolehlivostí. Díky suché klikové skříni konstruktéři docílili extrémně lehkého a kompaktního motoru.

Podvozek
Na základě vynikajících úspěchů Aprilie v WSBK a GP 125 byl vyvinutý tuhý a lehký
rám z tlakově litého hliníku se zkříženými žebry. Tuhost zaručuje i mohutná Up-side down vilice se zdvihem 110 mm a zadní tlumič Monoshock uchycen do asymetrické kyvné vidlice. Pro aprilii již téměř standardním řešením jsou také brzdy - radiální čtyřpístkový přední brzdový třmen a předním ocelový kotouč 300 mm. Zadní kolo brzdí jednopístkový brzdový třmen a kotouč 220 mm.

Vybavení
RS4 125 nabízí tradičně bohatou výbavu již ve standardu:

  • LCD multifunkční analogovo/digitální displej

  • 6-ti paprsková kola, zdůrazňující sportovní charakter

  • koncovka výfuku integrovaná do spodní karotáže, přispívající dynamice a centralizaci hmoty.

Jako první výrobce vůbec nabízí Aprilia v kategorii 125cc jako dodatečné příslušenství elektronické řazení Quick Shift, známé dosud jen s velkých závodních speciálů.

Technická data
Výška sedla 820 mm
Rozvor 1350 mm
Chlazení kapalinou
Maximální šířka 740 mm
Objem válců 124,8 ccm
Startování elektrické
Maximální délka 1953 mm
Váha 120 kg
Převodovka 6-ti stupňová
Brzda přední/zadní ocelový kotouč 300 mm, radiální 4-pístkový brzdič / ocelový kotouč 218 mm, jednopístkový brzdič
Kompresní poměr 12.5 ± 0.5:1
Maximální výkon 1138 mm
Mazání suchou skříní
Motor 4-taktní jednoválec, 4 ventily a 2 vačkové hřídele - DOHC, EURO 3
Objem palivové nádrže 14,5 l (včetně rezervy 3,5 l)
Přední odpružení upside-down hydraulická teleskopická vidlice 41 mm, zdvih 110 mm
Přední pneumatika 110/80 - 17"
Rám prostorový rám z lehkých hliníkových slitin
Spojka vícelamelová v olejové lázní, mechanické ovládání lankem
Vrtání / zdvih 58 x 47mm
Zadní odpružení asymetrická kyvná vidlice s hydraulickým tlumičem, zdvih 130 mm
Zadní pneumatika 130/70 - 17"
Zapalování elektronické s CDI