Aprilia SR 50 FACTORY (i.e. se vstřikováním) e-shop

Tento skútr se již nevyrábí nebo už nelze objednat, aktuální nabídku skútrů Aprilia si prohlédněte ZDE.

Verze Factory se liší od základní verze tím že je se vstřikováním paliva.

Je první a jedinou skutečnou závodní replikou skútru, který si udržuje své vedoucí postavení. Nekompromisní linie, futuristický motor, skvělý výkon a vzhled velkého biku, to je DNA unikátního SR 50. Zahájením výroby SR 50 Aprilia stanovila mezník v historii 50 ccm skútrů.

Aprilia SR 50 FACTORY (i.e. se vstřikováním) Aprilia SR 50 FACTORY (i.e. se vstřikováním)

SR 50 byl prvním sportovním skútrem na světě. Od té doby se jeho konkurence snaží kopírovat jeho vítězný koncept. Přesto je SR 50 nesporným lídrem na trhu. Nepřetržitý technický upgrade zvyšuje náskok před konkurencí. Během své kariéry zaznamenal několik prvenství, jako: první sportovní skútr na světě, výroba vůbec prvních závodních replik, první skútry s kapalinou chlazenými motory a dvěmi kotoučovými brzdami a následuje první 50ccm motor s elektronickým vstřikování paliva.

Samozřejmě bychom neměli zapomínat na 13" kola s nízkým profilem pneumatik a kvalitní hydraulické odpružení.
SR 50 se po technické i stylové stránce každý rok zlepšuje, tak jak se zlepšují hypersportovní motocykly.

Motor: velké zlepšení technologie
Aprilii SR 50 nyní pohání motor nové generace, který se vyznačuje mnoha vylepšeními, je dokonale spolehlivý, snižuje provozní náklady, vyznačuje se vyšším výkonem, lepší akcelerací a hladkým chodem.

Rám: přesnost při řízení
Kompletně obnovený, vysoká pevnost ocelového rámu zajišťuje dokonalé rozložení hmotnosti. Nyní můžete projíždět zatáčkami mnohem rychleji než na jakémkoliv skútru. Jezdec cítí odezvu předního kola, tak jak to nabízejí pouze klasické motocykly. Brzdová soustava, která se vyznačuje dvěma 190mm kotouči a 13" koly s pneumatikami 130/60 jsou zárukou té nejlepší přilnavosti.

Jen to nejlepší v ergonomii a vybavení
Výborná jezdecká pozice je zaručena anatomicky tvarovaným sedlem, které je velmi komfortní. Pod ním se nachází úložný prostor s dostatkem místa na integrální helmu. V přední části sedla se nachází další menší úložný prostor na věci, které nosíte po kapsách. K jízdnímu komfortu také přispívá bohatě vybavený LCD displej.

Noční jízdu vám zpříjemní perfektně svítící dvojitý 35W světlomet s možností přepnutí na dálkový.

Technická data
Startování El. startér/pedál
Rozvor 1290 mm
Maximální šířka 705 mm
Výška sedla 820 mm
Maximální výška 1120 mm
Maximální délka 1860 mm
Brzda přední/zadní kotoučová/kotoučová
Maximální výkon 2,7 kW (3,7 HP) při 6500 ot./min
Motor kapalinou chlazený 2-taktní jednoválec
Objem palivové nádrže 7 litrů
Přední pneumatika 130/60 x 13"
Zadní pneumatika 130/60 x 13"
Zdvihový objem 49 cc