Aprilia RS 125 2T e-shop

Aprilia byla vždy nesporným lídrem v kubatůře 125 cc supersportů a v tomto segmentu se stala průkopnicí nových konceptů a moderních řešení, díky technologiím, které se usilovně snaží ostatní následovat.

Aprilia RS 125 2T Aprilia RS 125 2T Aprilia RS 125 2T Aprilia RS 125 2T

RS 125 vždy těžila ze sofistikovaných technologií, které byly vyvinuty v průběhu úspěšných let v GP a rychle převedeny do výroby. Během let si vybudovala pověst seriového motocyklu se sportovním nastavením. Je nevyhnutelnou volbou jezdců, kteří  vstupují do tohoto motoristického Sportu. Aprilia RS 125 nabízí mladým jezdcům nejlepší konstrukční části a zařízení ve spojení s technickými úpravami hodnými vlajkové lodi 125 SuperSport.

Při pohledu na nové RS 125 si hned řeknete, že se jedná o profesionální závodní stroj. Tento tvar a styl RS, je stejně jako u ostatních sportovních motocyklů Aprilia výsledkem pečlivého aerodynamického výzkumu. Plexisklo a tvar motocyklu mají nejen agresivní vzhled, ale umožňují RSku dosažení nejvyšší rychlosti tvorbou vzduchového pytle, který odstraní všechny turbulence kolem řidiče. Poslední generace halogenových světel také přispívá k lepší viditelnosti a bezpečnost v noci. Paprsková kola jsou nejen lehčí a stylovější, ale pevnější a díky tomu i bezpečnější.

Motor
:        

Výkonný, ale stále spolehlivý, dvoutaktní jednoválec, Aprilia-Rotax. V průběhu let si získal pověst bezkonkurenčního a spolehlivého stroje na trati i v provozu na pozemních komunikacích. Přesto se dnes tento motor může pochlubit technickými řešeními, jako anti-vibrační vyvažovací hřídel, a automatický systém míchání oleje.

Motor byl během let neustále aktualizován v souladu s nejnovějšími právními předpisy na kontrolu emisí, bez omezení výkonu. Nyní tento dvou taktní jedno válec splňuje homologace Euro 3 normy.

Podvozek:

Aprilia vyvinula ze svých dlouholetých zkušeností v GP 125, rám je vyroben z hliníkové slitiny s žebrováním kvůli výztuze. Navzdory své extrémně nízké hmotnosti, tato moderní konstrukce dosahuje ohromující torzní tuhost.

Tlumení taky hraje zásadní úlohu při zajišťování bezpečnosti a pohodlí. V předu můžete spolehnout na upside down vidlice, která byla optimalizována pro maximální výkon na závodní dráze, ale současně je vhodná i pro jízdu na veřejných komunikacích.

Zadní zavěšení bylo vyvynuto pro co nejlepší trakci a nejvyšší komfort i na nerovném povrchu vozovek. Zadní kyvná vidlice je odpružená hydraulickým (monoshock) tlumičem, který je také nastavitelný.

Brzdy:

Přední kotouč o průměru 320 mm, v kombinaci se systémem radiálního čtyřpístkového třmenu, je vysoce výkonný  brzdný systém s maximální přesností a brzdným výkonem. Zadní kotouč má průměr 220 mm a je stejně jako přední brzda vybaven kovovými pletenými hadicemi, pro co nejvyšší výkon brzdění.

Vybavení:      

Aprilia RS 125 je vybavena prestižními komponenty. Jedním z nich je multifunkční digitální displej, který lze ovládat z řídítka. Funkce: Rychloměr, otáčkoměr, měřidla teploty chladicí kapaliny a exkluzivní závodní stopky.

Technická data
Maximální výška 1100 mm
Maximální šířka 720 mm
Objem válců 124,8 ccm
Výška sedla 805 mm
Startování Elektrický startér
Maximální délka 1955 mm
Mazání Oddělené kombinované s volumetrickým čerpadlem, nastavitelné množství oleje
Motor Dvoutaktní kapalinou chlazený jednoválec. Hliníkový válec s vnitřní nikasilovou vrstvou, elektronicky řízená přívěra výfuku. Oddělené mazání. Homologováno pro normu Euro 3.
Brzda přední/zadní Plovoucí kotouč Ø 320 mm. Radiální třmen se čtyřmi pístky, Ø 32 mm / kotouč Ø 220 mm. Třmen se dvěmi písty, Ø 30 mm
Maximální výkon 11 kW (15k) při 8.250 ot./min.
Objem palivové nádrže 14 litrů (3,5 l rezerva)
Přední pneumatika 110/70 17 "
Rozvor 1345 mm